Oswajanie starości / Spot

Fundacja Jolanty Kwaśniewskiej „Porozumienie bez Barier” w 2015 roku wyprodukowała nieodpłatnie w ramach programu “Oswajanie starości” przy współpracy producenta Firmy Angiris spoty edukacyjne dotyczące problemu starości. Na potrzeby realizacji spotów swojego wizerunku użyczył nam nieodpłatnie wybitny aktor Pan Franciszek Pieczka.

Udało się wprowadzić spoty do nieodpłatnej emisji w następujących kanałach:

  • TVP Spot 30 s. – spot telewizyjny emitowany nieodpłatnie przez telewizję publiczną w następujących stacjach: TVP 1, TVP 2, TVP INFO, TVP POLONIA, TVP KULTURA oraz TVP REGIONALNA w grudniu 2015 r.;
  • POLSKIE RADIO Spot 45 s. – spot radiowy nieodpłatna emisja w grudniu 2015 r. oraz w marcu 2016 roku przez Program Pierwszy Polskiego Radia;
  • KINA CINEMA CITY Spot 45 s. – spot telewizyjny (bez dźwięku) emitowany w terminie od listopada 2015 r. do połowy lutego 2016 r. na plazmach we foyer Cinema City oraz emisja Spotu telewizyjnego 30 s. w lutym 2016 r na dużym ekranie przez Cinema City przed seansami;
  • KINA HELIOS Spot 30 s. – spot telewizyjny emitowany w styczniu 2016 r. na dużym ekranie kinach Helios przed seansami;
  • METRO Spot 30 s. spot telewizyjny bez dźwięku emitowany nieodpłatnie na ekranach Stroeera emisja w styczniu 2016 r.;
  • PRZYCHODNIE ZDROWIA LUX-MED. – spot 30 s. emitowany na ekranach telewizyjnych w przychodniach w kwietniu 2016 r.;
  • FACEBOOK Spot 45 s. – spot telewizyjny dostępny jest online na www.facebook.com/fundacjapbb;
  • YOUTUBE Spot 45 s. – spot telewizyjny dostępny jest online na https://www.youtube.com/watch?v=JMvGLDp71Dc;
  • STRONY INTERNETOWE FPBB – Spot 45 s. – spot telewizyjny dostępny jest online na https://fpbb.pl/news/caly/id/726;
  • GAZETA WYBORCZA – Spot 45 s. – spot telewizyjny dostępny jest online na http://wyborcza.pl/10,147461,19060297,jak-najlepiej-oswoic-starosc-wideo.html

PRZEKAŻ SWÓJ 1%  PODATKU NA PROGRAM OSWAJANIE STAROŚCI